*

Känslokall ?

Du är för i helvete inte riktigt klok, här är det ända stället jag kan skriva av mig..så nu gör jag det.
Asså, hur kan du hålla på som du gör ? gillade du mig , bullshit! jag var ju så speciell, vart fan då?
sluta svara på sms och stå inte för dig själv, för när man väl frågar varför så svarar du inte , det kallas fegt.
Du slutar svara på sms och sen så ser man..Att du har en annan, åjo, man blir på topp, helt klart, haha jag hade en aning om det eftersom det hänt förut.. Men trodde du hade ändrat dig, men du har gjort samma tabbe om igen, asså, du är helt körd, hur kunde jag gå på det ? Kom på en sak, det var ju så att du blev tsm med en, sen dumpade du henne och blev tsm med den du har nu, gud, ni måste verkligen älska varandra. Du ska dåfan inte gå och göra som du gör, tack gode gud att jag inte fick dig, för det skulle jag bara ångrat. Det var som ett skott i magen, men varför i helvete är du så dum, du förlorar bara på det, helt klart. haha snälla, det är andra gången? du gjorde samma sak..slutade svara på sms, helt sjukt.. tack för den, helt otroligt.

PUSS PÅ DIG SÖTNOS, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0