*

skola skola skola

blir tokig.
Skola hit och skola dit.
Menmen, man har ju faktiskt ett val, om man vill gå eller inte.
asså att blir något eller inte ;) 

Just nu kollar jag på tv, ska snart sova tänkte jag faktiskt.
idag har jag varit med ida,mattias och david, trevligt som vanligt.
ida gymmade vid 7 och då stack jag david och matte till sibylla.
Jag fick en dricka, men ville verkligen inte ha något att äta.
Sen när dom ätit klart, mattias en 300g hamburgare och david en 100g hamburgare eller om de va 250, vet inte!
så stack vi ner och så hör man mattias : ska vi köpa godis?
Jag bara; vill du att jag ska dö, har svinont i magen pga att jag är mätt från det jag ätit i skolan!
haha, men det blev att vi stack till ica.
blev cola och lösgodis..
blev illamående av att se allt godis faktiskt, även om jag är godisråtta.
påtal om godis, JAG SKA SLUTA MED ALLT SOCKER (A) 
hoppas jag lyckas!
Gymma ska jag med börja med :D

Nu ska jag iallafall sova tror jag..
trött som fan och ska ju upp imorgon också.
PussN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0