*

olycksdag idag !

ååh, va dålig dag det varit idag:o!
först så hade vi orientering och jag och johanna ska gå den "gula" 
Men jag och johanna trodde att vi skulle gå "stad" så vi gick efter kartan..eller ah, det vi trodde kartan ledde oss.
Men det var så att det var skogsväg hela alltet men jag och johanna gick runt tureborg.
HAHA! asså vi gick rätt så fel !
efter det när det var lunch så snackade jag med anna och fokuserade på henne eftersom det var ngt intressant vi snackade om.
vi skulle gå in till matsalen och jag går rakt in i en stolpe.
HUR LYCKAS MAN!?
jag fick lite ont i huvudet eftersom att det var huvudet som drog i först!
fatta va pinsamt , hela matsalskön kollade bak.
Jag och alla som jag var med skrattade bara.
Efter det så hade vi precis varit ute och skulle gå in, när jag öppnar dörren så glömmer jag att flytta foten och drar den rakt på foten..AJ
Jag var nära på att gå in i en stolpe igen efter denna dag, men nej :) 
nära på att snubbla ett antal ggr..
vilken jävla dag !:o
otursdagen den 15september :|

Nu kom jag precis hem från mattias och en träningsdag.
tränade från 5-8 typ.

Nu ska jag sova, så ni får ha't bra!

lägger till en gammal bild på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0